Post più popolari

domenica 24 ottobre 2010

Derricoanaescopera Cum Poti Face Bani In Plina Criza Mondiala Fara Sa Fie Importante Experienta, Varsta, Studiile...
Avand Nevoie Doar De Vointa Si Incredere. 
GARANTAT 100%!!!
STOP
Raspunde la urmatoarea intrebare:
Cum vrei sa faci bani?
(A) muncind ca si negrii pe plantatie acum cateva sute de ani
sau
(B) stand in fotoliul tau si muncind lejer 2,3ore / zi de acasa
...daca raspunsul tau este B atunci continua sa citesti...
daca este A atunci te rog respectuos sa parasesti acest site, deoarece este pierdere de vreme pentru tine

Daca citesti in continuare atunci  FELICITARI !!! tocmai ai facut primul pas inspre o viata mai buna.
Astazi , Octombrie 24, 2010
Draga prietene,
Lasa-ma sa iti explic cine sunt...
 
Numele meu este Tataranu Marius Emil, am 27 ani, si sunt profesor la Universitea din Nice (Sophia Antipolis), specializarea inginerie financiara.
Am fost cooptat in Institutul de Cercetare, din acelasi oras, studiind analiza financiara, si mi-am facut doctoratul la Chicago (The University of Chicago).
Nu sunt o persoana care sa uite de unde a plecat, inainte de toate sunt roman si iti voi explica si tie cum sa faci bani...asta daca ma vei lasa, acordandu-mi putin din timpul tau...
Ca sa vezi ca nu iti spun povesti o sa iti arat o copie a conturilor mele din tara:

Iata cati bani au intrat in contul meu personal
17440 RON / 10 zile lucratoare
174,4 milioane lei vechi / 10 zile

grafic cont personal
...nu este rau...
...nu este rau deloc...
...si ale tale vor putea arata la fel...
...te voi invata si pe tine sa castigi multi bani...
...va fi foarte simplu, va trebui doar sa urmezi niste pasi...
PASUL 1, PASUL 2, PASUL 3...SI VEI FACE BANI!!!
Iata cati bani au intrat in contul meu de firma:
15220 RON / 10 zile lucratoare
152.2 milioane lei vechi / 10 zile- binisor nu?!

grafic cont firma
ca sa fiu sincer am ales cele doua saptamani in care mi-a mers cel mai bine anul trecut...dar si in cele mai slabe am castigat destul de bine...(minimul a fost 4650 RON / 10 zile)

Cand am primit prima bursa de studii si am plecat din tara aveam 19 ani si colegii de varsta mea radeau de mine pentru ca renuntam la fetele frumoase din Romania si la chefurile de acasa...dar ei acum sunt vanzatori prin supermarket-uri si secretari pe nu stiu unde...in timp ce eu conduc o masina frumoasa, stau la 2 pasi de Coasta de Azur...etc...
ACELA A FOST MOMENTUL MEU!!! ACESTA POATE FI AL TAU!!!
NU-TI FA GRIJI!!! FA BANI!!!
A fost greu la inceput dar a meritat...sute si sute de carti citite atat in Franta cat si America...iar tie iti voi face o schita atat din aceste carti cat si din experienta de cativa ani de castig...vei gasi exact ce trebuie sa stii!!!

Nessun commento:

Posta un commento